B-orkest

Het B-orkest van het Vaassens Fanfare Corps

Het B-orkest van het Vaassens Fanfare Corps biedt een unieke kans voor beginnende muzikanten die hun talenten willen ontwikkelen in een groep. Dit orkest is speciaal bedoeld voor volwassen muzikanten die hun eerste stappen zetten in het fanfarewereld én voor leden die zijn doorgegroeid vanuit het Volwassen Leer Orkest Vaassen (VLOV).

Onder de enthousiaste leiding van dirigent Patrick de Heus wordt er elke maandagavond van 19.30 tot 20.45 uur gerepeteerd. Tijdens deze repetities ligt de nadruk op samen muziek maken, plezier hebben en jezelf muzikaal uitdagen. Door met elkaar muziek te maken, ontwikkelen onze leden hun instrumentbeheersing én leren ze de kracht van samenwerking in een orkest.

Als leden klaar zijn voor een volgende stap, kunnen ze doorgroeien naar ons A-orkest. Ben je nieuwsgierig naar hoe het is om mee te spelen of wil je meer informatie? Kom gerust eens langs of neem contact met ons op!

We verwelkomen je graag bij het B-orkest van Vaassens Fanfare Corps!

Postadres

Westerenkweg 13