VAASSEN – Het Vaassens Fanfare Corps (VFC) begint hun zomertour op woensdagavond 26 juni bij camping De Helfterkamp. Na weken van intensieve repetities is het VFC klaar om hun nieuwe repertoire te presenteren. Tijdens beide concerten zullen ook de jeugdleden van zich laten horen.
Eerste concert bij camping De Helfterkamp
Op 26 juni vindt het eerste concert van de zomertour plaats bij camping De Helfterkamp in Vaassen. Het concert begint om 19.00 uur. Het programma omvat diverse muziekstukken, waaronder “Kensington” en “Old and Wise”. Ook zal het VFC “The Mask of Zorro” ten gehore brengen. Naast de ervaren muzikanten van het A-orkest zullen ook de jongere leden van het jeugdorkest optreden met onder andere “Journey through the Desert” en het swingende “Dineke Dues”.
Tweede concert bij Café De Toren
Een week later, op woensdagavond 3 juli, speelt het VFC bij hoofdsponsor Café De Toren in Vaassen. Dit concert start eveneens om 19.00 uur en biedt een vergelijkbaar gevarieerd programma. Bovendien zal het nieuwe B-orkest van het VFC voor het eerst optreden.
Beide concerten zijn vrij toegankelijk, zodat iedereen de kans krijgt om te genieten van de muziek van het VFC.
Voor meer informatie en updates over de zomertour kunt u de sociale mediakanalen van het Vaassens Fanfare Corps volgen of een kijkje nemen op de website www.vaassensfanfarecorps.nl.